برگزاری دوره‌های آموزشی سیستم‌های مدیریتی در نیروگاه شهید مفتح

دوره‌های آموزشی سیستم های مدیریتی با حضور تمامی کارکنان نیروگاه شهید مفتح به مدت سه روز در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار می‌گردد.

به گزارش “فردای همدان”، و به نقل از معاونت مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید مفتح دوره های آموزشی سیستم های مدیریتی به مدت سه روز در محل سالن اجتماعات نیروگاه و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

امین جیریایی افزود: اخذ گواهینامه های سیستم های مدیریتی میتواند در ایجاد اعتبار سازمانی نقش بسزایی ایجاد کند و در همین راستا تاکنون سازمان های بسیاری نسبت به دریافت گواهینامه این استاندارد اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: این استاندارد مجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود و شرکت ها از آن به منظور بهبود مستمر کیفیت محصول یا خدمات خود در سازمان استفاده می کند.

جیریایی بیان کرد: سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ – ۲۰۱۵، مدیریت زیست محیطی ISO۱۴۰۰۱ – ۲۰۱۵، مدیریت انرژی ISO۵٠٠٠۱-۲٠۱۱ ، مدیریت ایمنی و بهداشتISO۴۵٠٠۱-۲٠۱۸ از جمله مباحث این دوره های آموزشی است.

این برنامه با تدریس علیرضا کیانبخش (مشاور پروژه های سیستم های مدیریتی) در ۱۲ آبان ماه برگزار شد و در طبق برنامه در روزهای ۱۸ و ۲۱ همین ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می شود.