سکان هدایت تیم شهرداری همدان در دستان طلایی‌منش

تیم شهرداری همدان با حضور رضا طلایی منش به عنوان سرمربی، در فصل جدید لیگ دسته دوم کشور قدم به میدان مسابقات می گذارد.

به گزارش فردای همدان، باشگاه فوتبال شهرداری همدان در سال ۱۳۸۸ در همدان تأسیس شد و درحال حاضر در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار دارد.

طلایی منش از مربیان بسیار موفق استان بوده که از دانش فنی بالایی برخوردار است و به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شده است.



30 مهر امسال بود که با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، رضا طلایی منش، از مربیان بومی و با تجربه استان همدان به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان برای فصل جدید در لیگ دسته دوم فوتبال کشور معارفه شد.


از سابقه طلایی‌منش می توان به حضور در لیگ برتر سال ۸۷ تا ۸۹ در تیم فوتبال پاس همدان، حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و صعود به لیگ یک با تیم فوتبال الوند همدان فصل ۹۰۹۱ و لیگ دسته اول سه فصل با تیم های الوند همدان و گیتی پسند اصفهان سال‌های ۹۲۹۴ نام برد.همچنین حضور در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم با تیم فوتبال پاس همدان از سوابق این مربی است.


تمرینات تیم شهرداری 20 روزی است در دانشگاه آزاد همدان آغاز شده و ۲۵ بازیکن بومی در این اردو حضور دارند. با توجه به پاندمی کرونا، سلامتی بازیکنان برای کادرفنی تیم و مدیریت باشگاه در اولویت قرار دارد و به همین دلیل هر روز تب و اکسیژن خون بازیکنان به طور مستمر توسط پزشک تیم اندازه گیری می شود و هیچ بازیکنی اجازه ترک اردو را ندارد.


گفتنی است: تیم شهرداری همدان، فصل قبل در گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست رتبه ششم جدول را کسب کند. لیگ دسته دوم فوتبال کشور اوایل آذرماه امسال آغاز می شود که در این سری از رقابت ها تیم های فوتبال شهرداری همدان و پاس همدان به عنوان نماینده‌های استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

نویسنده: مهری درویش قنبر