مازنی‌ها و اراکی‌ها فینالیست فوتبال 3 نفره دانشگاه آزاد کشور شدند

گروه ورزش: مسابقات فوتبال سه نفره جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد سراسر کشور به اوج هیجان رسید و تیم‌های مازندران و مرکزی با برد در بازی‌های نزدیک به فینال این رشته راه پیدا کردند.       به گزارش “فردای همدان”، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح دوشنبه به […]

گروه ورزش: مسابقات فوتبال سه نفره جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد سراسر کشور به اوج هیجان رسید و تیم‌های مازندران و مرکزی با برد در بازی‌های نزدیک به فینال این رشته راه پیدا کردند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح دوشنبه به میزبانی همدان آغاز شده است، سومین روز خود را با برگزاری مسابقات توپی و تیمی فوتبال و بسکتبال سه نفره پیگیری کرد.

 

در رشته فوتبال گل‌کوچک 22 تیم حاضر در 6 گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای از صبح سه‌شنبه مسابقات خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد همدان پیگیری کردند که در نهایت شامگاه چهارشنبه چهره چهار تیم برتر این رشته مشخص شدند.

 

به گفته مسؤولان فنی رشته فوتبال گل‌کوچک این رقابت‌ها در نصف زمین استاندارد فوتسال و در دو تایم 10 دقیقه‌ای و با سه بازیکن برگزار خواهد شد.

 

 

عصر چهارشنبه در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان، تیم فوتبال سه نفره مازندران در یک بازی حساس و نفس‌گیر با یک گل حریف خود کرمانشاه را از پیش‌ رو برداشت و راهی  دیدار پایانی شد و دیدار تیم‌های فارس و مرکزی با حساب سه بر چهار به سود اراکی‌ها تمام شد تا دیگر تیم فینالیست مشخص شود.

 

برا این اساس صبح 5 شنبه تیم‌های کرمانشاه و کرمان برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.

 

در ادامه این رقابت‌ها فردا پنج‌شنبه بازی‌های دیگر انجام خواهد شد تا چهره تیم‌های پنجم تا بیست و دوم این رشته مشخص و معرفی شوند.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.