همکاری اعضاء جوانان و گروه های هنری داوطلب در طرح آمران سلامت

در حالی که چهارمین روز از طرح آمران سلامت سپری میشود همکاری اعضاء جوانان و گروه های هنری داوطلب در این طرح چشمگیر است.

به گزارش فردای همدان، علی سنجربگی با اشاره به اینکه امروز چهارمین روز از اجرای طرح آمران سلامت بود، خاطرنشان کرد: ارائه توصیه های بهداشتی و توصیه بر رعایت پرو تکلهای بهداشتی وترغیب استفاده از ماسک در محل های پرتردد وشلوغ وهمچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی وگروه های هنری ، هوشیاری بالغ بر صد هزار نفر از هم استانی ها را درپی داشته است که اگر حتی توانسته باشیم از آلوده شدن تعداد محدودی از مردم استان همدان پیشگیری کرده باشیم کار بزرگی را انجام رسانده ایم.

وی گفت: در مدت چهار روز اول که اجرای طرح امران سلامت شروع شده است فعالین طرح امران سلامت با حضور در محل های شلوغ و پرتردد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود نسبت به هوشیار کردن مردم و خدمت‌رسانی به آنها اقدام کرده اند.
سنجربگی ادامه داد: در طول این ۴ روز اول طرح، ۶۲۴نفر روز از آمران سلامت در قالب ۲۹۷ نفر روز از خواهران و ۳۲۷نفر روز از برادران به هم استانیهای عزیز خدمت رسانی نموده اند.


وی افزود: آمران سلامت در راستای اجرای طرح مذکور تعداد ۷۰۹۹ عدد ماسک در بین افرادی که ماسک نداشتند توزیع کرده و آنها را به استفاده از ماسک ترغیب نموده و طریقه استفاده از ماسک را به آنها آموزش داده اند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد افزون بر این که اعضای طرح آمران سلامت با حضور در پاساژها ، ترمینال ها، خیابان های شلوغ ، ایستگاه های اتوبوس و….. توصیه های بهداشتی را ارائه نموده اند ،مقدار ۴۴ لیتر مواد ضدعفونی نیز در همین راستا مورد استفاده قرار گرفته است.

لازم به ذکر است: که طرح آمران سلامت از ۵ آبانماه با هدف آگاه سازی و حساس سازی مردم نسبت به عواقب عدم استفاده از ماسک، شروع شده وتا ۱۵ آبانماه ادامه خواهد داشت.