افتتاحیه طرح امران سلامت در شهرستان های استان

شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان همدان در راستای اجرای طرح آمران سلامت تشکیل جلسه داد.

به گزارش فردای همدان، در این جلسه علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه این طرح از امروز کلید خورد و تا ۱۰ روز ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: اجرای طرح کشوری امران سلامت در راستای لبیک به رهنمودهای ارزشمند مقام عظمای ولایت مدظله العالی در خصوص نحوه تعامل دستگاه‌های متولی، شیوه های پیشگیری و بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ومقابله با این ویروس منحوس اجرا می شود.
وی، رعایت ادب واحترام را لازمه کار آمران سلامت ذکر کرد و گفت: برای اجرای این طرح باید از ظرفیت کانون و طلاب ، جوانان و داوطلبان آموزش دیده و متشخص استفاده شود و تنها راه مقابله با این اپیدمی را تکیه بر پیشگیری و توسعه آموزش همگانی،رعایت پروتکل های بهداشتی، مقابله‌ و پیشگیری از شیوع بیشتر عنوان کرد.

سنجربگی با تقدیر از زحمات و همکاری همه جانبه خبرنگاران از فعالان فضای مجازی وخبرنگاران خواست که در راستای فرهنگ سازی، آموزش روشهای پیشگیری و اجرای فاصله گذاری اجتماعی این جمعیت و ارگانهای متولی را یاری نمایند.
در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و مشاور ایشان در معیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت ومدیران استانی و شهرستانی باحضور در میدان اصلی شهر همدان، در افتتاحیه طرح امران سلامت شرکت نمودند.

در پایان جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با حضور در بین مردم، پاساژها و مراکز شلوغ، ضمن آموزش طریقه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که ماسک نداشتند ماسک رایگان داده و آنها را به استفاده از ماسک ورعايت پروتكل هاي بهداشت كرونا توصیه نمودند.