امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و رشادت‌هایی است که شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کشیدند و نهال تازه روییده انقلاب اسلامی را امروز به درخت تنومندی تبدیل کرده‌اند که خار چشم بسیاری از دشمنان در منطقه است و با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

به گزارش فردای همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی با ایثارگران این شرکت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و سلامت اظهار داشت: ماهیت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان فنی و تخصصی است اما با وجود این امر در کارهای فرهنگی و دینی در استان پیشرو بوده است.

وی افزود: ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس با دفاع از آب و خاک میهن اسلامی و امروز با حضور فعال خود در عرصه‌های خدمت‌رسانی باعث افتخار همه ما هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثار و رشادت‌هایی است که شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران کشیدند و نهال تازه روییده انقلاب اسلامی را امروز به درخت تنومندی تبدیل کرده‌اند که خار چشم بسیاری از دشمنان در منطقه است و با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر همه آن ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها نبود امروز این شرایط را نداشتیم، گفت: اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل زحمات همه شهدا و ایثارگران و خانواده‌های صبور آنان است.

جمشیدی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های انجام شده در حوزه ایثارگران افزود: هر ساله برنامه‌های مختلفی در این حوزه برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود که نتیجه آن کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در این زمینه است.

وی برگزاری همایش‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت مستمر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، جذب و بکارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در شرکت، اردوهای دانش‌آموزی و… را از برنامه‌های اجرایی در طول سال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در ادامه تجلیل از آزادگان، رزمندگان و جانبازان، اعمال معافیت‌ها و کسورات مالیاتی، پیگیری بیمه تامین اجتماعی و درمانی بر اساس قانون، نامگذاری پست‌های برق استان به نام شهدای شرکت و… نیز از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: حضور ایثارگران و بهره‌گیری از این ظرفیت در شرکت به طور قطع ما را در تحقق اهداف راهبردی و برنامه‌های اجرایی شرکت یاری خواهد کرد.