مردم ایران در دفاع مقدس، بزرگ‌های زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند

استاندار همدان با بیان اینکه به پشتوانه و حمایت مردم بود که توانستیم رژیم تا دندان مسلح پهلوی را به زیر بکشیم، گفت: در جنگ تحمیلی نیز، آحاد مردم ایران، در دفاع مقدس، صحنه‌ها و بزرگ‌های زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند.

به گزارش “فردای همدان”، سید سعید شاهرخی در جلسه آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان، اظهار داشت: رمز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب وجود امام خمینی(ره)، در تداوم آن درایت مقام معظم رهبری و همچنین حضور مستمر و عاشقانه آحاد مختلف مردم در صحنه بوده و هست.
استاندار همدان با بیان اینکه به پشتوانه و حمایت مردم بود که توانستیم رژیم تا دندان مسلح پهلوی را به زیر بکشیم، افزود: در جنگ تحمیلی نیز، آحاد مردم ایران، در دفاع مقدس، صحنه‌ها و بزرگ‌های زرینی را در تاریخ به ثبت رساندند.
وی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل از همه ارزش‌های انسانی و الهی است، بیان کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس منشا خدمت و ایثار در جامعه بودند و همیشه سزاوار تقدیر هستند.
شاهرخی ادامه داد: رشادت‌های نیروهای مسلح، سپاه‌پاسداران و ارتشی‌ها و بسیجی‌های استان همدان در هشت سال دفاع مقدس قابل ستایش است.
استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: در طی چهل سال خدمت، می‌توانم بگویم که بهترین دوران برای من، همان دوران دفاع مقدس بوده است.