120 بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی توزیع شد

همزمان با نخستین سالگرد درگذشت پرمون نطقی داور بین المللی اسکیت 120 بسته معیشتی به ارزش 36میلیون تومان بین نیازمندان همدانی توزیع شد.

به گزارش فردای همدان، پرمون نطقی مربی و داور بین المللی اسکیت استان بود که سال گذشته در بازگشت از ماموریت کاری بر اثر سانحه رانندگی در گذشت.
وی در تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۵ در تهران متولد و از آنجایی که اصالتاً اهل همدان بود، چند هفته پس از تولدش به همراه پدر و مادر خود به همدان رفت و تا ۳۲ سالگی در آن شهر زندگی کرد.
نطقی در سال ۱۳۹۰ تحصیلات کارشناسی خود را در رشته نرم‌افزار کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان به پایان رساند.
او در سال ۱۳۹۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در رشته تغذیه و فیزیولوژی ورزشی مشغول به تحصیل شد و در سال ۱۳۹۷ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، موضوع پایان‌نامه او «تأثیر مکمل آزربه بر نشانگران فشار اُکسیداتیو پس از یک وهله فعالیت مقاومتی در زنان اسکیت باز» بود.
وی از سال ۱۳۹۶ در دانشگاه بوعلی سینای همدان به تدریس دروس عملی و تئوری در رشته تربیت بدنی مشغول شد و در کنار فعالیت‌های ورزشی، با داشتن مدرک کارشناسی کامپیوتر، شرکت دانش بنیان مربوط به علوم آی تی را به همراه همسرش پایه‌گذاری کرد و به عنوان رئیس هیئت مدیره در آن فعالیت نمود و در دومین دوره مسابقات اینترنت اشیاء موفق به کسب رتبه سوم کشوری گردید.
وی در کنار تمام فعالیت‌های حرفه‌ای در حوزه ورزش و کامپیوتر و دیگر فعالیت‌های شغلی، با موسسات خیریه مربوط به کودکان محروم نیز همکاری داشت.
پرمون نطقی پس از زمین‌لرزه ۱۳۹۶ ازگله کرمانشاه با حضور در مناطق زلزله‌زده به کمک‌رسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده خصوصاً کودکان پرداخت و همچنین در سیل ۱۳۹۸ شمال ایران با جمع‌آوری مبلغ قابل توجهی و ارسال آن به مناطق خسارت دیده بخصوص استان گلستان به یاری رسانی مردم آسیب دیده پرداخت.
وی در ۱۱ سالگی به ورزش اسکیت علاقه‌مند شد و از همان زمان در کنار تحصیل در مدرسه و دانشگاه و به‌موازات دیگر فعالیت‌های شغلی، بخش بزرگی از عمرش را به یادگیری این ورزش و آموزش حرفه‌ای آن پرداخت.
نطقی در ۱۳۸۷ در کنار بازیکنی در اسکیت، موفق به کسب گواهینامه مربیگری در رشته‌های اسکیت پایه، اسکیت سرعت، اسکیت هاکی و داوری گردید و از آن پس به‌طور رسمی به‌عنوان مربی و داور مشغول به کار و در سال ۱۳۸۹ موفق به کسب مدرک مربیگری بین‌المللی اسکیت هاکی از فدراسیون جهانی شد.