وجود ظرفیت‌های بالقوه در نیروی‌انتظامی برای توسعه ورزش

رییس هیات ورزش های همگانی همدان، گفت: ظرفیت های بالقوه در نیروی انتظامی برای توسعه ورزش وجود دارد.

به گزارش فردای همدان، هادی سبزواری، از اماکن ورزشی نیروی انتظامی بازدید کرد و در جریان مرمت و بازسازی بخش های مختلف مجموعه ورزشی این نهاد قرار گرفت.
رییس هیات ورزش های همگانی همدان با قدردانی از همکاری مسوولان انتظامی همدان در توسعه ورزش به ویژه حوزه همگانی، گفت: نیروی انتظامی همواره یکی از نهادهای پای کار در توسعه ورزش همگانی به ویژه همایش های پیاده روی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه ظرفیت های بالقوه در نیروی انتظامی برای توسعه ورزش استان وجود دارد، گفت: خوشبختانه زیرساخت های ورزشی مناسب در این مجموعه فراهم است که زمینه حضور فعالانه شهروندان را نیز مهیا ساخته است.
سبزواری با قدردانی از مرمت و بهسازی فضای ورزشی نیروی انتظامی گفت: مجموعه ورزشی نیروی انتظامی واقع در خیابان گلزار به راحتی در دسترس عموم مردم قرار دارد و این آمادگی را داریم تا زمینه مشارکت در توسعه ورزش همگانی را در این مجموعه نیز مهیا سازیم.
رییس مجمع خیرین ورزش همدان با تاکید بر اینکه فضای خوبی برای سرمایه گذاری در ورزش نیروی انتظامی وجود دارد، گفت: آمادگی داریم تا ضمن بازدید از فضاهای در اختیار نیروی انتظامی در سطح استان، زمینه جذب و مشارکت خیرین ورزش و نیز سرمایه گذاران را فراهم کنیم.