امکانات همدان شرایط برگزاری مسابقات ورزشی را مطلوب کرده است

گروه ورزش: ناظر ناظر فنی مسابقات جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد گفت: مسابقات با امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در سطح مناسبی در حال برگزاری است.     به گزارش “فردای همدان”، جواد فهیم ظهر امروز در حاشیه جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران همدانی حاضر در این رقابت‌ها با اشاره […]

گروه ورزش: ناظر ناظر فنی مسابقات جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد گفت: مسابقات با امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در سطح مناسبی در حال برگزاری است.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، جواد فهیم ظهر امروز در حاشیه جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران همدانی حاضر در این رقابت‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال و روپایی اظهار داشت: بنده به عنوان ناظر فدراسیون فوتبال و لیگ برتر در رابطه با رشته فوتبال و رشته ‌های زیر نظر فوتبال با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می‌کنم.

وی افزود: برای برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی نیز از بنده دعوت به عمل آمد تا دو رشته روپایی و فوتسال سه نفره را به این جشنواره اضافه کنیم.

ناظر فنی مسابقات فوتبال با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات ادامه داد: مسابقات فوتبال سه نفره با حضور سه نفر برگزار می‌شود و قوانین آن نیز در بسیاری از شرایط مانند قوانین فوتسال است.

فهمیم خاطرنشان کرد: 22 تیم در مسابقات فوتسال سه نفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در نهایت رده‌بندی می‌شوند.

وی با اشاره به نحوه میزبانی دانشگاه آزاد همدان بیان کرد: عوامل اجرایی مسابقات برای برگزاری مطلوب این مسابقات زحمات بسیار زیادی کشیدند و از این نظر مشکلی نداشتیم.

ناظر فنی مسابقات فوتبال عنوان کرد: امکانات سالن، خوابگاه و تغذیه برای عوامل و میزبانان در حد مناسبی بوده و از این نظر مشکل نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه اعتراضاتی در مورد داوری وجود داشت، افزود: به دلیل حساسیت و سرعت بالای بازی‌ها شاید اشتباهات داوری وجود داشته اما سعی شده با استفاده از کادر داوری باتجربه اعتراضات را به حداقل برسانیم و قانون و عدالت را در این مسابقات حاکم کنیم.

گفتنی است، جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.