مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار است

گروه ورزش: سرپرست تیم ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان با بیان اینکه برای نخستین بار در این مسابقات حاضر شدیم، گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است.       به گزارش “فردای همدان”، هادی شایگان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در جشنواره ورزش‌ همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور با […]

گروه ورزش: سرپرست تیم ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان با بیان اینکه برای نخستین بار در این مسابقات حاضر شدیم، گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، هادی شایگان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در جشنواره ورزش‌ همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور با اشاره به مسابقات طناب‌کشی اظهار کرد: چندین ماه مداوم حتی در تعطیلات تابستانی دانشگاهی به صورت فشرده برای شرکت پرقدرت در این مسابقات تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم.

وی افزود: متاسفانه در نهایت به مقام سومی رسیدیم که به نظرم شایستگی بازیکنان ما بسیار بیشتر از این بود و توانایی رسیدن به عنوان قهرمانی را داشتند.

سرپرست تیم ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلستان با بیان اینکه برای نخستین بار در این مسابقات حاضر شدیم، گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و ما فکر نمی‌کردیم بازیکنانی به این خوبی در این مسابقات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت 22 استان از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای دانشجویان دارد.

شایگان با بیان اینکه همدانی‌ها در این مسابقات سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: دانشگاه آزاد همدان از همه نظر بهترین امکانات را برای میهمانان فراهم کرده بود و از همه عوامل اجرایی، داوران و امکانات رفاهی بسیار رضایت داریم.

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.