ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی باید فرهنگ‌سازی شود

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برق، آب  و گاز مهم‌ترین احتیاجات شهروندان است که باید تامین شود، گفت: باید مشکلات را از نزدیک بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی کرد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام حسین فلاحی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، اظهار داشت: هدف از این دیدارها پیگیری نیازها و درخواست‌های مردمی است که به ما انتقال داده شده تا در اسرع وقت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه یکی از شهرستان‌های محروم استان، فامنین و قهاوند است، افزود: اگر زیرساخت‌های اصلی در این شهرستان‌ها تامین شود، مهاجرت معکوس صورت می‌گیرد و از مهاجرت 20هزار نفر به شهرها جلوگیری می‌شود.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نگاه ما در پیگیری پروژه‌ها باید استانی باشد چراکه توسعه شهرستان‌ها توسعه استان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید» تصریح کرد: این امر کار مضاعف را می‌طلبد بنابراین باید قوانین دست و پا گیر را کنار بگذاریم و با اقدامات اساسی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

فلاحی با بیان اینکه پروژه‌هایی که هزینه‌بر بوده و اولویت ندارند باید کنار گذاشته شوند، گفت: بحث ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی نیز باید فرهنگ‌سازی شود.

وی با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ابراز داشت:  طرح‌ هادی روستایی 10 سال است که بازنگری نشده که این امر باید پیگیری شود و شرکت‌ها نیز آمادگی اجرای پروژه‌های زیرساختی را داشته باشند.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شهر همدان مقدار و تعداد خاموشی‌ها بسیار کم شده است، گفت: این مرهون تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق استان است.