برگزاری جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی در همدان

گروه فرهنگ وهنر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رباعی سرایان رضوی امروز در دیار باباطاهر عریان، استاد دوبیتی و رباعی گردهم می آیند تا جشنواره ملی دوبیتی رباعی و رضوی را برگزار کنند.     فاضل عبادی در گفت و گو باخبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: جشنواره ملی دوبیتی و رباعی […]

گروه فرهنگ وهنر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: رباعی سرایان رضوی امروز در دیار باباطاهر عریان، استاد دوبیتی و رباعی گردهم می آیند تا جشنواره ملی دوبیتی رباعی و رضوی را برگزار کنند.

 

 

فاضل عبادی در گفت و گو باخبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی امروز ۲۰ مرداد بعد از اذان مغرب،همزمان با دهه کرامت درهمدان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: بیش از یک هزار و۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی دوبیتی و رباعی رضوی ارسال شده است.

عبادی با اشاره به اینکه یک نفر در بخش ویژه جشنواره انتخاب شده، ادامه داد: امشب از این فرد تجلیل خواهد شد.

وی بیان کرد: ثبت نام چهاردهمین دوره از جشنواره ملی امام رضا( ع) به صورت الکترونیکی انجام شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: سیاوش دیهیمی، سیدمحمد موسوی و میلاد عرفان پور، داوری این جشنواره را برعهده دارند.

عبادی از رونمایی کتاب زمزمه خورشید خبر داد وابراز کرد: منیژه حیدرپور، اشعار۳۵ شاعر در حوزه رضوی را در این کتاب گردهم آورده است.

وی با بیان اینکه اولین جلد این کتاب سال گذشته در اختتامیه رباعی و دوبیتی رضوی رونمایی شده،  اظهار داشت: مصطفی احمدی خوشنویسی این کتاب را برعهده داشته است‌.