برای بهبود واحدهای تولیدی قدم برداریم

جلسه‌ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان به ریاست پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و به میزبانی مهندس ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر با حضور ۲۵ تن از مدیران کل استانی، به‌ منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و گلخانه‌ای و با هدف جهش تولید برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، در ابتدای جلسه ولدی فرماندار ویژه شهرستان ملایر ضمن تبریک ماه رمضان و قبولی طاعات و عبادات و خیر مقدم حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و هیئت همراه، مدیران کل ادارات استان و مدیران شهرستان ملایر، گفت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظفند در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید، به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل کنند.

ولدی با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید بدون تغییر و در کمترین زمان، اجرایی گردد، افزود: پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ضرورت دارد، لذا با نظر استاندار همدان، شاهرخی و به ریاست مهندس پورمجاهد، معاو هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جلسه‌ ستاد تسهیل استان را برای دومین بار در شهرستان ملایر برگزار کردیم.

فرماندار ویژه ملایر در رابطه با موانع احداث شهرک گلخانه‌ای گنبد ملایر، گفت : در دهه‌ی مبارک فجر و با حضور مهندس شاهرخی، استاندار محترم همدان، شهرک گلخانه‌ای گنبد با مساحت ۶۸ هکتار کلنگ زنی شد و از همان ایام پیگیر واگذاری قطعات و ارائه‌ی تسهیلات به سرمایه‌گذاران هستیم.

وی در رابطه با موانع اداری تکمیل زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای گنبد، بیان کرد: تقاضا داریم آب، برق و گاز، راه دسترسی، واگذاری قطعات و تسهیلات کشاورزی و صدور مجوزات لازم و سند تک برگی رسمی برای سرمایه‌گذاران این شهرک، در اسرع وقت صورت پذیرد.

ولدی در ادامه این جلسه تاکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره‌گشایی در راستای مشکلات واحدهای تولیدی قدم برداریم.

گفتنی است: در این جلسه به مشکلات شهرک گلخانه‌ای گنبد و روستای حرم‌آباد، شهرک دامپروری کرتیل آباد، احداث و راه‌اندازی گاوداری ۶هزار راسی شستا، توسعه و راه اندازی گاوداری شیری ۴هزار رأسی پگاه آورزمان، اجرای طرح باغهای فراز انگور در حوزه های آب، برق، گاز، سوخت، ارائه تسهیلات، مشکلات زیست محیطی و … رسیدگی شد و تصمیمات لازم جهت رفع این مشکلات اتخاذ شد.