فعال شدن عملیات اجرایی کتابخانه استاندارد اسدآباد

فرماندار اسدآباد از فعال شدن مجدد عملیات اجرایی پروژه کتابخانه استاندارد اسدآباد در سال جاری خبر داد .

به گزارش “فردای همدان”، مجید درویشی اظهار داشت: کتابخانه استاندارد اسدآباد یکی از پروژه های راکد این شهرستان مربوط به اداره کل راه وشهرسازی بوده که به علت مشغله اداره کل، به آن توجهی نشده و با پیگیری های صورت گرفته این طرح مجدداً به اداره کل کتابخانه استان واگذار شده و از سال جاری این طرح سرانجام پس از سال ها انتظار در بحث عملیات اجرایی فعال خواهد شد.

سومین کارخانه کنستانتره شهرستان اسدآباد راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه گفت: همچنین کارخانه کنستانتره گلدره به عنوان سومین کارخانه کنستانتره شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد تومان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سند راهبردی شهرستان این طرح درنظر گرفته شده و طرح فوق آماده بهره برداری است و ظرف سه ماهه دوم در هفته دولت افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد کارخانه کنستانتره نیز در منطقه حسن آباد امام با تولید سالانه  ۶۰۰ هزار تن و یک واحد کارخانه کنستانتره دیگر در بهمن دره شهرستان در حال فعالیت هستند.

درویشی با اشاره به کارخانه کنسانتره حسن آباد امام و بهمن دره و کارخانه های گندله سازی ،فرومنگنز و نیز کارخانه در حال راه اندازی کنستانتره گلدره تصریح کرد:این کارخانه های صنعتی از نقش موثری در تبدیل شهرستان به قطب صنعتی خواهد داشت.