مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می‌مانیم»

مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» با توجه شیوع ویروس کرنا و به مناسبت هفته هنر انقلاب از سوی حوزه هنری استان همدان برگزار می شود.

به گزارش “فردای همدان”، مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که مهار و کنترل انتشار ویروس کووید-19 با فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراودات میسر خواهد شد، حوزه هنری همدان اقدام به برگزاری مسابقه ادبی «با ادبیات در خانه می مانیم» کرده است.

مریم زندی «روزهای قرنطینه»، «ویروس کرونا»، «فاصله گذاری اجتماعی» و «مدافعان سلامت» را موضوعات این مسابقه ادبی اعلام کرد و افزود: مسابقه در سه بخش شعر (بزرگسال،کودک و نوجوان)، داستان(بزرگسال،کودک و نوجوان) و یادداشت های روزانه برگزار خواهد شد و از برگزیدگان در مراسمی تقدیر به عمل می آید.

وی مهلت ارسال آثار را 31 اردیبهشت ماه 1399 اعلام کرد و گفت: این مسابقه شرایط سنی ندارد و تمامی شاعران و نویسندگان استان همدان می ‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله، فضای مجازی و… می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به ایمیل  info@arthamadan.ir  با ذکر عنوان مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» ارسال کنند.