تالار فجر شناسنامه فرهنگی هنری همدان است

گروه فرهنگ و هنر: مسئول تالار فجر همدان بیان اینکه تولید یک سری کارهای هنری و پرورش بازیگران مطرح در تالار فجر صورت گرفته است، عنوان می کند: همچنین در راستای تولید و محتوای فرهنگی هنری پر قدرت عمل کرده و این سالن شناسنامه فرهنگی هنری این شهر است.       عادل مهری در […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول تالار فجر همدان بیان اینکه تولید یک سری کارهای هنری و پرورش بازیگران مطرح در تالار فجر صورت گرفته است، عنوان می کند: همچنین در راستای تولید و محتوای فرهنگی هنری پر قدرت عمل کرده و این سالن شناسنامه فرهنگی هنری این شهر است.

 

 

 

عادل مهری در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، با بیان اینکه تالار فجرهمدان یکی از قدیمی ترین تالارهای نمایشی استان است، اظهار کرد: همچنین می توان گفت که مهد نمایش همدان بوده است.

مسئول تالار فجر همدان با اشاره به اینکه این تالار قریب بر۵۰ سال سابقه دارد، افزود: عمده کارهای نمایشی همدان در این تالار برگزار می شده و همچنین انجمن نمایش هم در این مکان بود.

وی با بیان اینکه تولید یک سری کارهای هنری و پرورش بازیگران مطرح در تالار فجر صورت گرفته است، عنوان می کند: همچنین در راستای تولید و محتوای فرهنگی هنری پر قدرت عمل کرده و این سالن شناسنامه فرهنگی هنری این شهر است.

مهری با اشاره به اینکه تالار فجر چند منظوره است، گفت: از این تالار برای برگزاری همایش های مختلف از جمله در حوزه آمورش فرهنگ شهروندی استفاده می شود چراکه ما زیرمجموعه معاونت اجتماعی فرهنگی گردشگری شهرداری همدان هستیم.

مسئول تالار فجر همدان با بیان اینکه ما در حوزه مسائل هنری، حوزه دفاع مقدس برنامه های شاخصی داشتیم، ابراز کرد: همچنین در ماه رمضان محفل انس با قرآن و تفسیرقرآن در تالار فجر برگزار می شد.

وی بیان کرد: به سالن فجر به عنوان سالن هنری نگاه می شود که البته میزبان یک سری تمرین ها بودیم اماخط مشی ما اجرا است.

مهری با اشاره به اینکه این سالن به کمک شهرداری یکی از بروز ترین سالن های استان است، ادامه داد: در جشنواره تئاتر امسال میزبان گروه های مختلف هستیم و هر اندازه امکانات صوتی و نوری به روزتر باشد بهتر می توانیم عمل کنیم.

مسئول تالار فجر همدان همچنین با اشاره به تئاتر خیابانی، عنوان کرد: ارگان ها از تئاتر خیابانی به خوبی حمایت نمی کنند تا کارگردان دلخوش شوند.

وی در پایان با بیان اینکه تالار فجر تا جایی که توانسته از این تئاتر حمایت کرده است، گفت: بیشترکارگردان ها کار کودک انجام میدهند و به بحث بزرگسالان در تئاتر توجه زیادی نمی شود.