غربالگری بیش از 5 هزار نفر قبل از ورود به تویسرکان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان از فعالیت تیمی 22 نفره متشکل از نجاتگران، داوطلبان و جوانان که در میان آنها 8 خانم نیز وجود دارد، در این ایستگاه بازرسی خبر داد و گفت: این عزیزان در 4 شیفت 6 ساعته، تاکنون بیش از 5 هزار نفر از مسافران را غربالگری کرده اند.

به گزارش “فردای همدان”، حسین ترکاشوند با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی، در ادامه اجرای طرح غربالگری، زنجیره انتقال ویروس کرونا را زودتر قطع خواهد کرد، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته مسافران کمتری را در مبادی ورودی شهرستان غربالگری کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه بازرسی سلامت در مبادی ورودی تویسرکان دایر است، اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته ایستگاه ورودی شهرستان تویسرکان از سمت جوکار را نیروهای اورژانس پوشش می دهند و ایستگاه ورودی از سمت کنگاور را نیروهای هلال احمربه عهده دارند.
ترکاشوند از فعالیت تیمی 22 نفره متشکل از نجاتگران، داوطلبان و جوانان که در میان آنها 8 خانم نیز وجود دارد، در این ایستگاه بازرسی خبر داد و گفت: این عزیزان در 4 شیفت 6 ساعته، تاکنون بیش از 5 هزار نفر از مسافران را غربالگری کرده اند.
وی با اشاره به مشارکت خیرین تویسرکانی با کمیته مقابله با کرونا در این جمعیت، بیان کرد: یکی از داوطلبان که عضو شورای اجرایی هلال احمر شهرستان نیز هستند دو دستگاه تب سنج دیجیتال با حدود قیمتی پنجاه میلیون ریال را به این جمعیت اهدا کرد که هم اکنون به وسیله اعضای تیم های غربالگری در دو ایستگاه بازرسی سلامت مورد استفاده قرار میگیرند.
ترکاشوند ضمن توصیه به رعایت بهداشت فردی وعمومی، خانه ماندن را بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس دانست و گفت: مدتی در قرنطینه ماندن قطعا بهتر از ازدست دادن عزیزان است پس بیایید یکبار دیگر با عزم ملی واراده راسخ هرکس خود را قطع کننده زنجیره انتقال بداند ودرکوتاهترین زمان ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.