ورود افراد غیر ساکن به شهر ممنوع است

استاندار همدان در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهر همدان پس از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت:ورود افراد غیر ساکن به شهر ممنوع است.

به گزارش “فردای همدان”، همزمان با سراسر کشور طرح عملیاتی کم کردن تحرکات اجتماعی که لازمه کنترل ویروس کرونا است از امروز، جمعه، در استان همدان عملیاتی شد.

سید سعید شاهرخی در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهر همدان، اظهار کرد: از ورود خودورهای پلاکهای غیر بومی به داخل شهرها ممانعت به عمل می آید.

استاندار همدان با بیان اینکه فقط افراد ساکن هر شهر حق ورود به داخل شهر را دارند، افزود: خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند نمود، بیان کرد: نرخ شیوع ویروس کرونا در استان همدان یک سوم میانگین کشوری است.

شاهرخی ادامه داد: به همت فرمانداریها کنترل ورود و خروج شهرها انجام می‌شود و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج مبادی را کنترل می کنند.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: اتومبیل دارای پلاک غیر بومی درصورت تخلف یک ماه توقیف و پانصد هزار تومان جریمه می‌شوند.