سید مجتبی حسینی؛ نامزد انتخاباتی همدان و فامنین: اموال خود را اعلام کرده‌ام

در راستای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مناظره انتخاباتی بین 4 کاندیدای حوزه همدان و فامنین؛ بهرام هاشمی، مهدی حیدری، سید یاسم گورابی و سید مجتبی حسینی در مسجد انصارالمهدی شهرک شهید مدنی همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، در این مناظره مردم درباره شفاف‌سازی اموال و هزینه تبلیغات نامزدها سؤال کردند که دکتر سید مجتبی حسینی در این‌ رابطه با اشاره به جنبش مردمی «ازما» و لزوم شفاف‌سازی اموال توسط نامزدهای انتخاباتی گفت: من قائل به شفافیت آرا و اموال هستم، بنابراین در جنبش «ازما» که چالش شفافیت، شایستگی و پاسخگویی به مردم است شرکت کرده‌ و همه دارایی و اموال خود را به این چالش اعلام کرده‌ام.

حسینی اضافه کرد: بعد از ورود به مجلس باید اموال اعلام شود اما بنده برای شفاف سازی قبل از ورود به مجلس اموال خود را اعلام کرده‌ام.

سید مجتبی حسینی با بیان اینکه شفافیت باید برای همه مسئولان باشد، گفت: باید مشخص شود که پیش فروش 10 هزار خودرو در ایران خودرو چگونه اتفاق می‌افتد؟

وی در رابطه با هزینه صرف شده برای تبلیغات خود بیان کرد: اسپانسر مالی ندارم و کل هزینه انجام شده برای اقلام تبلیغاتی بنده 19 میلیون تومان است.

در ادامه مناظره، حاضران، بیکاری را یکی از مهم‌ترین مشکلات همدان بیان کرده و خواستار توضیح نامزدها راجع به این موضوع شدند. سید مجتبی حسینی در این باره با اشاره به طرح‌های پیشین ایجاد اشتغال خود گفت: من طراحی ارائه دادم که در این طرح افراد دارای مهارت و مدارک فنی که سرمایه لازم را برای راه اندازی یک شغل و یا ایجاد یک مغازه ندارند، در یک پلتفرم ثبت نام کرده و به افراد نیازمند به خدمات، خدمت ارائه می‌دهند. این یکی از تجربه‌های موفق ما در ایجاد اشتغال بوده است.

حسینی با تأکید بر بیانیه دوم انقلاب، توضیح داد: حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مخاطب قرار دادند و فرمودند: « چشم امید به شما جوانها است؛ و اگر زمام اداره‌ بخشهای گوناگون کشور به جوانان مؤمن و انقلابی و دانا و کاردان -که بحمدالله کم نیستند- سپرده شود، این امید برآورده خواهد شد»  بنابر این فرمایش رهبری، ما برای خدمت به مردم ورود پیدا کرده‌ایم و انقلابی گری جز این نیست.

این نامزد انتخاباتی با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی سیاست های غلط خود باشند، تأکید کرد: سیاست های غلط، سفره فقرا را کوچکتر و سفره اغنیا را بزرگتر کرده است.

سید مجتبی حسینی در رابطه با رویکرد روابط  ایران با آمریکا نیز گفت: آمریکا قلدری است که هرچه عقب بکشیم ضربه را محکم تر می‌زند. در برجام عقب کشیدیم و راه را برای ضربه دشمنان باز کردیم.
در این راستا من مطیع رهبری هستم یعنی مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام می کنند و من نیز تمکین می کنم.