«شاید کسی آنسوی باد منتظرم باشد» رونمایی می شود

گروه فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان دفتر اول از مجموعه اشعار سپید استان را رونمایی می‌کند.         به گزارش “فردای همدان”، نخستین دفتر از گزیده آثار شعر سپید استان همدان در مجموعه‌ای با نام «شاید کسی آنسوی باد منتظرم باشد» توسط حوزه هنری استان به چاپ رسیده است که در […]

گروه فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان دفتر اول از مجموعه اشعار سپید استان را رونمایی می‌کند.

 

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، نخستین دفتر از گزیده آثار شعر سپید استان همدان در مجموعه‌ای با نام «شاید کسی آنسوی باد منتظرم باشد» توسط حوزه هنری استان به چاپ رسیده است که در مراسمی از آن رونمایی خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: این مجموعه شامل 50 شعر سپید شاعران همدانی از جمله هوشنگ ایرانی، امیر اسدیان، مهرداد احمدی، قاسم امیری، سید حسین جعفری، سجاد سوری، محمدرضا عبدالملکیان، انسیه کریمیان، حسن گوهرپور و سید مهدی موسوی فاخر می باشد که بیست و سوم مرداد ماه رونمایی می شود.

مریم زندی ادامه داد: اقبال مخاطبان و روی آوردن شاعران جوان به شعر سپید موجب آفرینش آثار قابل توجهی در این زمینه شده است و همدان نیز سهمی در پیشبرد این گونه شعری دارد. این کتاب گزیده ای از تلاش شاعران قدیم و جدید همدان در عرصه شعر سپید است و با توجه به اینکه تمام شاعران سپید سرای این دیار را در برنگرفته است در دفترهای بعدی این مهم جبران می شود.

وی افزود: این کتاب که به همت جواد نوری گردآوری شده‌است، چهل و پنجمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان و پنجمین کتاب شعر این حوزه است که در قطع رقعی توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار شده است.

زندی گفت: طراحی جلد اثر توسط سیدیونس اشرفی‌پور انجام شده و تایپوگرافی جلد نیز کاری از علی صادقی است. حوزه هنری استان همدان این کتاب را در چاپخانه سبزآرنگ و در 1100 نسخه به چاپ رسانده است.

گفتنی ست رونمایی از کتاب «شاید کسی آنسوی باد منتظرم باشد» در حاشیه‌ی برگزاری هفدهمین نشست روی میز منتقد، روز شنبه 23 مرداد ماه ساعت16 در محل حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن بست زرین، انجام می‌شود.