همکاری شهروندان زمینه ساز تسهیل دربازگشایی‌ معابر

کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در حاشیه بازگشایی معبر ورودی محله فرخ سرشت و مراسم تحویل قرداداد تفکیکی های سایت ۳۶هکتاری با اشاره به ضرورت در بازگشایی و تعریض معابری که امکان ایجاد دسترسی آسان در مواقع مورد نیاز را به وجود آورند، ابراز کرد: اگر بازگشایی معابر مورد نظر محقق نشود، قطعا در مواقع اضطراری و اورژانسی که قصد استفاده از خودروهای امدادی، آتش نشانی و اورژانس مد نظر است قطعا با مشکلات حیاتی مواجه خواهیم بود.

به گزارش فردای همدان، گردان با بیان اینکه طرح بازگشایی و تعریض معابر بنا به ضروریات منطقه و با اولویت‌بندی انجام خواهد شد، ادامه داد: همکاری اهالی هر منطقه موجب تسهیل در روند بازگشایی‌ها و رفع مشکلات خواهد شد .
رییس شورای شهر با بیان بازگشایی های معابری که در منطقه۳شهرداری همدان صورت گرفته و در حال انجام است، افزود: با تملک املاکی که در ۱۸متری فرخ سرشت، کوچه احدی انجام شد، دسترسی آسان و روان سازی ترافیک روی خواهد داد.
وی افزود: امروز آخرین واحد واقع در این مسیر تخریب خواهد شد، و ارتباط با خیابان خضریان محقق خواهد شد.
رئیس شورا درادامه به تفکیک اراضی سایت ۳۶هکتاری درکوی خضر اشاره وافزود مراحل تفکیک این سایت و تحویل به مالکان توسط منطقه سه انجام و در گام نخست چند قرارداد از قراردادهای مذکور به برخی از خانواده های شهدا تحویل داده شد و سایر قراردادها نیزباید ارائه شود.
وی بیان اینکه در سایت۳۶ هکتاری درنظر گرفته شده اراضی کوی خضر، پارک ۶۰هزار متری گلستان ایجاد می شود، گفت: احداث این پارک از سال جاری توسط شهرداری منطقه سه آغاز شده و در سال آینده نیز ادامه خواهد
وی درپایان گفت: اقدامات آتی وجدید شهرداری درمنطقه سه باعث ایجاد ارزش افزوده املاک ورهایی ازبن بست معابر خواهد شد