آغاز دریافت مدارک متقاضیان ثبت نام شده طرح اقد ام ملی در استان همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز دریافت مدارک و مستندات متقاضیان ثبت نام شده طرح اقدام ملی در استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فردای همدان ” داریوش حسینی” اعلام کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی که پیامک دریافت کرده‌اند از امروز ۱۶ بهمن با مراجعه به این اداره کل بر اساس حروف الفبا و نام خانوادگی مدارک خود را تکمیل و ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند.

وی افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که برای تکمیل مدارک در تاریخ ۱۴ بهمن ماه پیامکی، دریافت نکرده‌اند، شرایط احراز مسکن اقدام ملی را نداشته‌اند.

وی یادآورشد: این عده از متقاضیان اگر اعتراضی دارند می‌توانند از اول اسفندماه تا ۱۰ اسفندماه با مراجعه به سایت tem.mrud.ir از چگونگی پیگیری اعتراض کسب اطلاع کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: متقاضیان باید در هنگام مراجعه اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی(دو طرف) متقاضی، اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (دو طرف) افراد تحت تکفل متقاضی ، اصل مدارک احراز 5 سال سابقه سکونت (اجاره نامه معتبر، گواهی اشتغال به کار از دوائر دولتی، سابقه بیمه برای شاغلین بخش خصوصی، سابقه تحصیلی فرزندان و افراد تحت تکفل) ، ارائه گواهی کفالت در صورت لزوم و لو ح فشرده اسکن تمامی مدارک با فرمت jpg (حداکثر 200 کیلو بایت) را با خود همراه داشته باشند.