میزبانی همدانی‎ها در جشنواره ورزش همگانی مطلوب بود

گروه ورزش: سرپرست تیم ورزش‎های همگانی آذربایجان‎شرقی گفت: میزبانی دانشگاه آزاد همدان از نخستین دوره ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد در بهترین شرایط ممکن انجام شد.       به گزارش “فردای همدان”، مسعود پاشایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی همدان با اشاره به برگزاری مسابقات طناب‌کشی و جایگاه تیم آذربایجان اظهار کرد: مسابقات طناب‌کشی […]

گروه ورزش: سرپرست تیم ورزش‎های همگانی آذربایجان‎شرقی گفت: میزبانی دانشگاه آزاد همدان از نخستین دوره ورزش‌های همگانی دانشگاه آزاد در بهترین شرایط ممکن انجام شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مسعود پاشایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی همدان با اشاره به برگزاری مسابقات طناب‌کشی و جایگاه تیم آذربایجان اظهار کرد: مسابقات طناب‌کشی با شرکت 22 تیم از واحدهای دانشگاه آزاد کشور در چهار گروه برگزار شد که تیم آذربایجان شرقی در گروه الف این مسابقات با تنها یک باخت و چهار پیروزی موفق شد به دور پایانی این مسابقات صعود کند.

 

وی افزود: در دور بعدی تیم ما به مصاف تیم‌های مازندران و یزد را که حریفان خود را از پیش رو برداشت و راهی فینال شد که در فینال ما بازی را به تیم دانشگاه آزاد واحد کرمان واگذار کردیم و در نهایت نایب قهرمان این مسابقات شدیم.

 

 

سرپرست تیم ورزش‎های همگانی آذربایجان شرقی با اشاره به شرایط میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان گفت:  از میزبانی واحد همدان، عوامل اجرایی و داوری این مسابقات رضایت کامل داریم.

 

وی با بیان اینکه کوچکترین مشکلی در این زمینه نداشتیم که جای تشکر و قدردانی دارد، گفت: از مسؤولان اجرایی دانشگاه آزاد واحد همدان که شرایط خوبی را برای اجرا مسابقات فراهم کردند؛ تشکر می‎کنم.

 

پاشایی خاطرنشان کرد: ما به استان‌های زیادی برای برگزاری مسابقات سفر کردیم اما میزبانی همدان، شرایط خوابگاه و تغذیه و سایر شرایط در همدان بسیار ایده‌آل بود.

 

وی با بیان اینکه مسابقات در روحیه دانشجویان تأثیر بالایی دارد، گفت: برگزاری جشنواره‌ای مسابقات باعث شده تا این مسابقات جنبه قهرمانی نداشته باشد و به همین بیشتر تقویت روحیه دانشجویان و بعد تفریحی آن مد نظر مسؤولان برگزارکننده بوده است.

 

 

سرپرست تیم ورزش‎های همگانی آذربایجان شرقی ادامه داد: برگزاری این مسابقات باعث شده تا نشاط و شادابی خود در روحیه دانشجویان ایجاد شود.

 

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.