همدانی‌ها حریف خود را هشت‌تایی کردند

گروه ورزش: فوتبالیست‌های همدان در جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد حریف خود را هشت تایی کردند.       به گزارش “فردای همدان”، تیم فوتبال سه نفره دانشگاه آزاد همدان موفق شد در دور مقدمانی و دوره‌ای رقابت‌های فوتبال جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور حریف خود را هشت‌تایی کند. جشنواره کشوری ورزش همگانی […]

گروه ورزش: فوتبالیست‌های همدان در جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد حریف خود را هشت تایی کردند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، تیم فوتبال سه نفره دانشگاه آزاد همدان موفق شد در دور مقدمانی و دوره‌ای رقابت‌های فوتبال جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور حریف خود را هشت‌تایی کند.

جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح دوشنبه به میزبانی همدان آغاز شده، دومین روز خود را با برگزاری مسابقات فوتبال و بسکتبال سه نفره پیگیری کرد.

 

در رشته فوتبال گل‌کوچک 22 تیم حاضر در 6 گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای از صبح امروز مسابقات خود را در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان پیگیری کردند.

 

 

به گفته مسؤولان فنی رشته فوتبال گل‌کوچک این رقابت‌ها در نصف زمین استاندارد فوتسال و در دو تایم 10 دقیقه‌ای و با سه بازیکن برگزار خواهد شد.

 

در دور مقدماتی و دوره‌ای این رقابت‌ها 10 مسابقه در دو زمین انجام شد که 41 گل از خط دروازه‌ها گذشت که بر این اساس دو مسابقه مساوی و هشت بازی دیگر برنده داشت.

 

در گروه یک این رقابت‌ها کرمانشاه دو بر صفر مرکزی را از پیش‌ رو برداشت، مازندران و ایلام با حساب یک بر یک امتیازات را تقسیم کردند.

 

 

در گروه دوم میزبان جشنواره گل به راه انداخت و فوتبالیست‌های همدانی با نتیجه هشت بر یک حریف قزوینی خود را در هم شکستند و آذربایجان شرقی هم موفق شد دو بر یک خوزستانی‌ها را شکست دهند.

 

قم و چهارمحال و بختیاری از گروه سه برابر هم به میدان رفتند که تیم قم با قبول شکست 5 بر 2 آغاز خوبی را در این رشته نداشت و برابر رقیب چهارمحالی خود مغلوب شد، در دیدار دیگر این گروه یزد و کرمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

در گروه چهار تیم فارس موفق شد زنجان را سه بر صفر شکست دهد و تیم البرز با یک گل علوم و تحقیقات را مغلوب کرد.

 

لرستان در گروه 5 دو بر صفر حریف اردبیلی خود را شکست داد، در این گروه خراسان رضوی در دور نخست استراحت داشت.

 

 

در گروه 6 هم گلستان استراحت داشت و تیم خراسان شمالی توانست دو بر یک تیم کردستان را مغلوب کند.

 

در ادامه این رقابت‌ها عصر امروز 20 مسابقه دیگر برگزار خواهد شد تا در نهایت 12 تیم برتر مشخص شود.

 

به گفته مس‍ؤولان در پایان مرحله نخست و بعد از بازی‌های دوره‌ای دو تیم برتر هر گروه به همراه چهار تیم سومی که بهترین عملکرد را داشته باشند راهی مرحله بعدی خواهند شد.

 

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.