امروز؛ آخرین مهلت اعتراض متقاضیان دریافت بسته معیشتی

متقاضیان دریافت بسته معیشتی که یارانه نقدی دریافت نمی کنند، تا پایان امروز مهلت دارند تا در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

به گزارش فردای همدان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از واریز مرحله دوم طرح حمایت معیشتی دولت (۱۰ دی ماه) اعلام کرد، متقاضیانی که هم اکنون یارانه نقدی دریافت نمی‎کنند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده اند تا ۳۰ دی ماه یعنی تا پایان امروز فرصت دارند برای دریافت سبد معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

پیش از این ۶۶۶ هزار و ۷۷۴ سرپرست خانوار اطلاعات هویتی خود را در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده بودند که تا پایان امروز مهلت دارند تا نسبت به دریافت بسته کمک معیشتی اعتراض کنند.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این فرصت تمدید نمی شود. همچنین افرادی که در آذرماه اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت سبد معیشتی دولت ثبت کردند، نیز می توانند وارد سایت hemayat.mcls.gov.ir شده و نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.

این افراد با ورود به سایت hemayat.mcls.gov.ir، باید شماره ملی سرپرست خانوار، شماره حساب واریز یارانه نقدی و شماره ملی یکی از اعضای خانوار که در لیست یارانه بگیران هستند را وارد و نتیجه اعتراض خود را مشاهده کنند.