آغاز ثبت‌نام سي ویکمین جشنواره امتنان

مديركل تعاون ،كار و رفاه اجتماعي استان همدان گفت: ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از كارگران ،گروه های کارو واحدهاي نمونه آغاز شد.

به گزارش فردای همدان، احمد توصیفیان از آغاز ثبت نام سي ویکمین جشنواره امتنان از كارگران، گروه هاي كار و واحدهاي نمونه استان همدان خبر داد.


مدیر کل تعاون،کارو رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اهداف برگزاري جشنواره امتنان از کارگران ،گروههای کاروواحدهای نمونه اظهار داشت: اين جشنواره در راستاي شناسايي و تجليل از نيروهاي كار مولد، متخصص، مخترع، مبتكر و همچنين اشاعه فرهنگ استفاده از فكر جمعي در ميان كارگران، گروه هاي كار و واحدهاي نمونه استان برگزار مي شود.


وي اعلام كرد:‌ متقاضيان شركت در اين جشنواره مي توانند تا 20، آبانماه سالجاري با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشاني http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.


مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان كرد: پس از بررسي و داوري و مشخص شدن منتخبين استاني، رزومه كاري آنان براي رقابت در سطح ملي به وزارت تعاون،‌ كار و رفاه اجتماعي ارسال مي شود.


توصیفیان با اشاره به ضرورت تكميل فرم ها و ارائه مدارك و مستندات مربوطه از متقاضيان خواست به تمامي سوالات مندرج در پرسشنامه ها با نهايت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه بارگذاري نمایند.


جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجليل از كارگران، گروه هاي كاري و واحد هاي نمونه در سه مرحله مقدماتي، استاني و كشوري در بخش هاي صنعت، خدمات و كشاورزي برگزار مي شود.که در مراسم ویژه جشنواره کارگری در ایام ا…دهه مبارک فجرمعرفی و از آنها تجلیل می شود.