معرفی شورای انتخاب مسابقه تئاتر خردسال و خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

گروه فرهنگ و هنر: معرفی شورای انتخاب مسابقه تئاتر خردسال و خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شدند       به گزارش”فردای همدان”، هیأت بازخوانی دو بخش «مسابقه تئاتر خردسال» و «مسابقه تئاتر خیابانی» جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند هیأت بازخوانی بخش «مسابقه تئاتر خردسال» و «مسابقه […]

گروه فرهنگ و هنر: معرفی شورای انتخاب مسابقه تئاتر خردسال و خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شدند

 

 

 

به گزارش”فردای همدان”، هیأت بازخوانی دو بخش «مسابقه تئاتر خردسال» و «مسابقه تئاتر خیابانی» جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند

هیأت بازخوانی بخش «مسابقه تئاتر خردسال» و «مسابقه تئاتر خیابانی» این رویداد را مریم معترف، منوچهر اکبرلو و نیما بیگلریان به عهده دارند.

مریم معترف کارگردان تئاتر و بازیگر، مدیر سابق اداره تئاتر و خانه نمایش است. وی این روزها نمایش «قصه‌های من و تو و شاهنامه» را روی صحنه دارد.

منوچهر اکبرلو نیز نویسنده، منتقد، پژوهشگر تئاتر و مجری شناخته شده کشور است که سالهاست در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت دارد.

نیما بیگلریان هم نویسنده و کارگردان جوان حوزه کودک و نوجوان که در چند دوره جشنواره حضور مؤثر داشته به ارزیابی طرح ها و نمایشنامه‌های رسیده به دو بخش جشنواره می‌پردازند.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «نمایش مهر، بر صحنه کودکی» با دبیری شهرام کرمی آذرماه ۱۳۹۵ در همدان برگزار می‌شود.