فراخوان ایده‌پردازی پسماندهای صنعتی در همدان

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان از انتشار فراخوان ایده پردازی در خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی همدان خبر داد و گفت: ایده شو پسماندهای صنعتی مهر ماه در همدان برگزار می شود.

به گزارش فردای همدان، رضا عبدالهی بیان کرد: رویکرد ویژه این ایده شو به صنایع مستقر در شهرک های صنعتی بوده و محورهای ایده پردازی شامل راهکارهای کاهش حداکثری پسماند در صنایع، تفکیک و بازیافت حداکثری پسماندهای صنعتی و ویژه در مبدا، ایجاد ارزش افزوده از پسماند در صنایع مختلف و روش های دفع پایدار پسماند صنعتی و ویژه است.

وی با بیان اینکه جوایز ارزنده ای به ایده های برگزیده اهدا می شود افزود: آخرین مهلت ثبت نام در این ایده شو یکشنبه 14/7/ 98 بوده و علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت www.barazeh.ir اقدام نمایند.

عبدالهی اظهار کرد: زمان برگزاری رویداد یکشنبه 21/7/98 ساعت 9 صبح در اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان می باشد و مدیریت توسعه فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان، فن بازار منطقه ای همدان، اداره کل حفاظت محیط زیست و شرکت شهرک های صنعتی استان همدان در برگزاری آن مشارکت دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شرکت برازه با شماره 08138265143 و 08134481568 و 09184442904 تماس بگیرید.