صدور 702 پروانه اشتغال به کار در حوزه مهندسی

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: اقدامات زیادی در بازنگری و اصلاح در نحوه ارائه خدمات اجرای ساختمان به منظور ارتقای کیفیت ساخت و سازها از ابتدای سال جاری تا کنون صورت پذیرفته است. به گزارش فردای همدان، ” حسن ربانی ارشد” اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تاکنون تعداد 675 پروانه […]

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: اقدامات زیادی در بازنگری و اصلاح در نحوه ارائه خدمات اجرای ساختمان به منظور ارتقای کیفیت ساخت و سازها از ابتدای سال جاری تا کنون صورت پذیرفته است.

به گزارش فردای همدان، ” حسن ربانی ارشد” اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تاکنون تعداد 675 پروانه حقیقی مهندسی و 27 پروانه شرکت حقوقی و مجوز فعالیت در حرفه های مرتبط با ساختمان درقالب اشتغال به کار مهندسی ساختمان نوع پروانه اشتغال به کار و مجوز فعالیت جهت اشتغال اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از آزمایشگاه های ساختمانی، سازندگان مسکن و ساختمان ، شرکت های طراحی ونظارت و غیره صادر شده است.

وی یادآورشد: به منظور کاهش تخلفات ساختمانی و ارتقای کیفیت ساخت وسازها، نظارت عالیه بر ساخت و سازهای استان به تعداد 155 پروژه با متراژ 120000متر مربع، شامل ساخت و سازهای بخش خصوصی و همچنین نهادهای عمومی غیر دولتی نظارت داشته و این نظارت را به تمامی شهرستان های استان تعمیم داده است.