خريد 56 هزار تن گندم در شهرستان همدان

فرماندار شهرستان همدان گفت: از ابتداي سال تاکنون 56 هزار تن گندم در شهرستان همدان خريداري شده است.       به گزارش”فردای همدان” علي تعالي ظهر امروز در کارگروه اقتصادي و توليدي بخش کشاورزي شهرستان همدان، اظهار کرد: اگر مباحثي که در جلسات مطرح و بازديدهايي که انجام مي‌شود از سوي جامعه خبرنگار منعکس […]

فرماندار شهرستان همدان گفت: از ابتداي سال تاکنون 56 هزار تن گندم در شهرستان همدان خريداري شده است.

 

 

 

به گزارش”فردای همدان” علي تعالي ظهر امروز در کارگروه اقتصادي و توليدي بخش کشاورزي شهرستان همدان، اظهار کرد: اگر مباحثي که در جلسات مطرح و بازديدهايي که انجام مي‌شود از سوي جامعه خبرنگار منعکس نشود بازخوردي خواهد داشت و همه بازخوردها ناشي از زحمات خبرنگاران است.

 

وي با اشاره به اينکه خبرنگاران که در شرايط مختلف براي اطلاع‎رساني به مردم حضور پيدا مي‌کنند، افزود: خبرنگاران شبانه‎روز در خدمت جامعه براي انعکاس خدمات دولت هستند.

 

فرماندار همدان از مديران دستگاه‌ها خواست تا براي پاسداشت هفته خبرنگار برنامه‌اي را داشته باشند، ادامه داد: سال گذشته 38 هزار تن گندم در شهرستان همدان خريداري شد.

 

وي با بيان اينکه از ابتداي سال تاکنون 56 هزار تن گندم در شهرستان همدان خريداري شده است، ادامه داد: پيش‌بيني مي شود امسال بيش از 70 هزار تن گندم از کشاورزان در شهرستان همدان خريداري شود.

 

تعالي با اشاره به اينکه کشور در برداشت گندم به خودکفايي رسيده است، ادامه داد: در روزهاي نخست خريد گندم نواقصي وجود داشت که در راستاي رفع نواقص دو بازديد از مراکز خريد داشتيم.

 

وي با اشاره به اينکه اشکالاتي از جمله باربري و پر شدن انبار در رابطه با خريد گندم وجود داشت، افزود: در رابطه با انبارهايي که پر شده بود آهنگ حمل گرفتيم و مشکل حل شد.

 

فرماندار همدان با اشاره به اينکه ظرفيت‌سازي براي خريد گندم در همدان به خوبي انجام شد، ادامه داد: در برخي از شهرستان‌ها 38 هزار تن گندم را در فضاي باز تخليه کرده بودند که در صورت بارش باران زحمات کشاورزان هدر مي رفت.

 

وي بيان کرد: مشکلاتي در بحث جريمه کاميون هاي گندم وجود داشت که با همکاري فرمانده انتظامي استان توقف جريمه کاميون‌ها انجام شد.

 

تعالي در ادامه با اشاره به موضوع آبياري بيان کرد: بايد به سمت مديريت منابع آب در بخش کشاورزي حرکت کنيم.