صدور دستور تعطیلی چهار واحد مرغ فروشی در همدان

تیم های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر استان موظف به پیگیری و برخورد با تخلفات کشتارگاه ها ، توزیع کنندگان مرغ و مرغ فروشی ها شدند. به گزارش فردای همدان، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : با توجه به افزایش غیر قانونی قیمت مرغ در روزهای اخیر تعزیرات حکومتی همدان تمام […]

تیم های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در سراسر استان موظف به پیگیری و برخورد با تخلفات کشتارگاه ها ، توزیع کنندگان مرغ و مرغ فروشی ها شدند.

به گزارش فردای همدان، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : با توجه به افزایش غیر قانونی قیمت مرغ در روزهای اخیر تعزیرات حکومتی همدان تمام توان خود را بکار گرفته تا با متخلفین این حوزه برخورد قاطع کرده و از حقوق مصرف کنندگان حمایت کند که در همین راستا با همکاری دادستانی دستور تعطیلی 4 واحد مرغ فروشی صادر که ظرف 48 ساعت آینده دستور صادره اجرا خواهد شد .

حسن پور افزود: از اول سال تاکنون تعداد 4 واحد دیگرمرغ فروشی تعطیل موقت شده و تعداد 205 فقره پرونده با محکومیت یک میلیارد و 149 میلیون و 348 هزار ریال در همین راستا رسیدگی شده است و امروز نیز یکی از کشتارگاه ها به دلیل گرانفروشی مرغ به 450 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی ضمن تشکر از واحد های متعهد و لزوم تمکین از قانون از سوی واحدهای عرضه کننده، از شهروندان درخواست کرد هر گونه تخلف را از طریق تلفن 32523442 اداره کل و یا سامانه 124 اعلام کنند.