بخش فرهنگی یکی از شالوده‌‌های کار شرکت توزیع برق استان همدان است

به گزارش فردای همدان، محمدمهدی شهیدی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که با حضور بازرسان استانداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد، اظهار داشت: رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأمین برق مطمئن و مستمر برای عموم شهروندان است. وی با اشاره به وجود 740 هزار مشترک برق در استان همدان افزود: […]

به گزارش فردای همدان، محمدمهدی شهیدی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که با حضور بازرسان استانداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد، اظهار داشت: رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تأمین برق مطمئن و مستمر برای عموم شهروندان است.

وی با اشاره به وجود 740 هزار مشترک برق در استان همدان افزود: در حال حاضر 18 هزار و 600 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و 16 هزار و 600 ترانسفورماتور در استان وجود دارد و تمام روستاها از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه همکاران ما بدون هیچ وقفه‌ای و به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای تأمین برق پایدار و مستمر هستند، گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد همکاری خوب مشترکین به خصوص در بخش کشاورزی و سایر بخش‌ها بودیم، توانستیم شرایط عادی داشته باشیم و بدون خاموشی پشت سر بگذاریم که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی عنوان کرد: بخش فرهنگی یکی از شالوده‌‌های کار ما است که بی‌تأثیر در خدمات‌رسانی ما نیست و هر چه این بخش قوی‌تر باشد کار ما نیز بهتر می‌شود.

شهیدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در بخش فرهنگی نیز همگام با بخش‌های فنی پیش برویم، افزود: از دیرباز نیز به عنوان یک مجموعه فرهنگی خدمات خود را ارائه داده‌ایم.

وی ادامه داد: در این حوزه بر اساس برنامه‌های ابلاغی، برنامه یک ساله فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود که از جمله این برنامه‌ها برگزاری هر ساله اردوی راهیان نور، مسابقات قرآنی و تقدیر از برگزیدگان حجاب و عفاف و… است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از ایثارگران، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بسیج، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان، روز زن، اعیاد شعبانیه، حضور در مراسمات مختلف از قبیل نمازجمعه، روز قدس، دهه فجر و همایش امر به معروف و نهی از منکر و… از دیگر برنامه‌هایی است که با حضور مدیران و کارکنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پشتیبانی عتبات عالیات در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، همکاری با ستاد اعتکاف، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، محفل انس با قرآن، تبلیغات محیطی در ایام مختلف و… نیز در سطح ستاد و واحدهای تابعه صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام آیت‌اله شاکری از بازرسان صیانت و نماز استانداری نیز در ادامه با اشاره به فعالیت 11 تیم بازرسی در سطح استان عنوان کرد: این بازرسی‌ها با هدف هم‌اندیشی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر و ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز انجام می‌شود.

در پایان دبیران کمیته‌های فوق الذکر در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گزارشی از عملکرد یک ساله خود ارائه کردند.