درمان ناباروری به جای تهران در همدان

استاندار همدان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ازساختمان مرکز جامع زنان ودرمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد همدان بازدید کردند .

 

به گزارش فردای همدان، مهندس شاهرخی درحاشیه بازدید از مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد همدان ضمن تبریک به مجموعه جهاددانشگاهی برای تلاش و فعالیت در عرصه های مختلف گفت: احداث مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد همدان یکی از نمونه های بارزی است که به صورت جهادی در استان انجام شده است.

حرکت جهاد دانشگاهی در بحث ناباروری حرکت خوبی است و مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی و انجام تحقیقات علمی در حوزه پزشکی در این مجموعه کمک شایانی به سلامت و بهداشت مردم همدان خواهد کرد.

به دلیل نبود مرکز جامع زنان و ناباروری در استان همدان زوج های نابارور برای درمان مجبور به سفر تهران و پرداخت هزینه های سرسام آوری هستند اما با راه اندازی این مرکز در حوزه سلامت خانواده و بحث ناباروری اتفاقات بسیار خوبی در استان رخ خواهد داد.

در ابتدای این بازدید اسدی رئیس جهاددانشگاهی همدان گزارشی از روند احداث ساختمان مرکز درمان زنان و درمان ناباروری ارائه و ابراز امیدواری کرد که با حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی استانداری مرکز مذکور هر چه زودتر راه اندازی شود.