بی مدیریتی 50 پرواز به سرزمین وحی را از همدان دور کرد

امیر خجسته گفت: فرودگاه پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین با دارا بودن ظرفیت بالا برای جابجایی مسافران با توجه به جایگاه منحصر به فرد خود از جایجایی مسافران حج امسال تاکنون مغفول مانده است.

 

به گزارش فردای همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح بزرگترین #برج_مراقبت کشور در فرودگاه همدان با حضور #وزیر_راه و شهرسازی افتتاح شد اظهار کرد: طی این سفر از وزیر راه و شهرسازی خواستار برقراری #پروازهای_حج از #فرودگاه_همدان از آقای اسلامی شدم که البته وزیر دستور بررسی موضوع را به عوامل خود داد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی همدان در وضعیت مطلوب و استانداردی به سر می برد افزود: با رونق مجدد پرواز های فرودگاه همدان به توسعه استان کمک افزونی خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم را باید از بلاتکلیفی نجات داد؛ خاطر نشان کرد: تعطیلی پروازها و برقراری پروازها به سرزمین وحی از همدان نباید شیرینی افتتاح پروژه ها را به کام مردم تلخ کرد که البته تاکنون ما عزمی برای حل این مشکلات از سوی مدیران تخصصی برای رونق پرواز ندیده ایم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: برای رونق فرودگاه همدان اعتبارات کلانی در مجلس تصویب و از طریق وزارت خانه جذب استان شده که البته باید نام این فرودگاه در کنار نام فرودگاه های فعال کشور قرار گیرد که البته برای دستیابی به این مهم مسئولان تخصصی بایستی با جدیدت موضوع را پیگیری و به منظور رفع موانع در سطح ملی با #نمایندگان در میان بگذارند که البته تا کنون اقدام عملیاتی از این طریق رویت نشده است.

خجسته گفت: به منظور تسهیل و آسایش در سفر زائران به عربستان بایستی پرواز های حج امسال از طریق فرودگاه همدان صورت گیرد و با مدیریت صحیح مسئولین تخصصی با حج تعداد زائران پرواز های حج با 50 پرواز به کشور هدف با آسایش پرواز کنند.