آمادگی مجموعه علیصدر برای میزبانی از مسافران و گردشگران

مجید درویشی بابیان اینکه آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای پذیرایی از هم استانی‌ها و هموطنان در این ایام وجود دارد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای تردد در مسیر غارعلیصدر انجام شده است.

 

به گزارش فردای همدان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه ابتدای امسال شرایط آب و هوایی در همدان چندان مناسب نبود و شرایط مناسبی برای سفر هموطنان به استان همدان میسر نشد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط آب و هوایی مناسب و شرایط جوی خوبی را شاهدیم و از آنجا که تعطیلات عید فطر و آخر هفته را پیش رو داریم برای میزبانی از مسافران آماده شده‌ایم.
مجید درویشی بابیان اینکه آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی برای پذیرایی از هم استانی‌ها و هموطنان در این ایام وجود دارد، گفت: هماهنگی‌های لازم برای تردد در مسیر غارعلیصدر انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه شرایط برای میزبانی شایسته از مسافران فراهم شده است، گفت: مجموعه غار علیصدر برای پذیرایی از گردشگران، مسافران و مردم آماده است.
درویشی با تاکید بر اینکه تمهیدات خوبی اندیشیده شده و امیدواریم مسافران و مردم استان همدان از این جاذبه بی نظیر و خدادادی که در این منطقه قرار گرفته بازدید کنند، گفت: آمادگی پذیرایی و پذیرش از مسافران را در ۲۴ ساعت شبانه روز داریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
وی ادامه داد: از آنجایی که هموطنان در ایام فروردین ماه نتوانستند به همدان سفر کنند پیش بینی می‌شود در تعطیلات آخر هفته جاری تعداد بیشتری مسافر نسبت به سال گذشته به مجموعه علیصدر مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر اظهار داشت: برنامه ریزی شده تا اسکان مسافران در علیصدر و روستای علیصدر با کمترین هزینه صورت گیرد و سرویس دهی به موقع داشته باشیم.
درویشی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی، نیروی انتظامی، هلال احمر، میراث فرهنگی و فرمانداری کبودرآهنگ و بخشداری گل تپه به عمل آمده است، گفت: بازارچه‌های خوبی در سایت علیصدر پیش بینی شده که سوغات استان همدان را به مسافران عرضه می‌کنند.
وی با بیان اینکه مهمان پذیرها و مهمانسراهایی نیز در منطقه غار وجود دارد که مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند، گفت: روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر پذیرش مسافر انجام می‌شود و تا هر ساعتی که مسافر وجود داشته باشد پذیرش انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه علیصدر به صورت شبانه نیز ظرفیت اسکان ۳ هزار نفر را داراست، گفت: حداقل زمان برای خدمات دهی به مسافران لحاظ می‌شود.