حق شهردار همدان کمتر از پاداش یکساله اش پرداخت شده است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حق شهردار همدان بواسطه تلاش های صورت گرفته در طول سال، بیش از پاداشی است که به وی پرداخت شد.

 

 

به گزارش فردای همدان، کامران گردان پیرامون پرداخت پاداش 400 میلیون ریالی به عباس صوفی شهردار همدان گفت: این پاداش مجموع تلاش های شهردار در طول سال اعم حق مدیریت، تحقق بودجه، بن های مناسبتی و سایر مواردی که اعضای شورای اسلامی شهر همدان تایید کرده و معتقدیم حق شهردار بیش از این است.

وی اضافه کرد: این پاداش به تمامی مدیران و کارکنان شهرداری همدان متناسب با جایگاه مسئولیتی پرداخت شده است اما باتوجه به اینکه شهردار در طول سال این پاداش را دریافت نکرده بود، مجموع آن را یکجا پرداخت کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: مجموع حق پرداختی به شهردار طی سال قبل حتی به 700 میلیون ریال می رسد اما بازهم اعضای شورای اسلامی شهر همدان متوسط آن را در نظر گرفته و پرداخت کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای پنجم چیزی برای پنهان کاری ندارد و شفاف سازی در اولویت است، گفت: پاداش تعلق گرفته به شهردار قانونی است و در ادوار گذشته نیز به مدیران سابق مدیریت شهری همدان پرداخت شده بود.

گردان بیان کرد: اگر مبنا پنهان کاری بود، ابلاغ این پاداش با نامه عادی انتشار نمی یافت یا اینکه نیازی به ابلاغ نبود و اعضا طوری دیگر آن را پرداخت می کردند اما برحسب قانون عمل کردیم و حق شهردار همدان که خالصانه و پرتلاش فعالیت دارد را بیش از این می دانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: پاداش در تمامی دستگاه های اجرایی مرسوم است و مدیریت شهری نیز از این ویژگی مستثنی نیست و حتی کمتر از مدیران همتراز خود در استان آن را دریافت کرده است.

شهردار همدان نیز در این باره گفت: ابلاغ پرداخت این پاداش از سوی اعضای شورای اسلامی شهر همدان صادر شد.

عباس صوفی افزود: به هرحال پرداخت پاداش اعم از حق مدیریت و سایر مزایای قانونی در تمامی دستگاه های اجرایی وجود دارد و در طول سال بابت این موارد مبلغی دریافت نکردم.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز تصمیم گرفتند تا این پاداش به صورت مجموع پرداخت شود و هیچ مورد غیرقانونی وجود ندارد.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و کارکنان شهرداری همدان علاوه بر حقوق دریافتی از مزایایی نیز برخوردار هستند که به آنها پرداخت شده است.