بازدید و بررسی رانش جاده گرین نهاوند با حضور کارشناسان

‍ سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: باتوجه به بارشهای شدید اخیر و ایجاد گسل ورانش دربرخی از محورهای استان ،کارشناسان ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی، نقشه برداری، برنامه و بودجه ، آزمایشگاه فنی و دانشگاه بوعلی […]

‍ سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: باتوجه به بارشهای شدید اخیر و ایجاد گسل ورانش دربرخی از محورهای استان ،کارشناسان ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، منابع طبیعی، نقشه برداری، برنامه و بودجه ، آزمایشگاه فنی و دانشگاه بوعلی از جاده گرین نهاوند بازدید و رانش و نشست آن را بررسی نمودند.

به گزارش فردای همدان، “محمد رضا قرایی” بیان کرد: این بازدید جهت بررسی نحوه تثبیت و بهسازی جاده مذکور صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: پس از بازدید جلسه ای در این شهرستان برگزار شده و در این جلسه در خصوص مقابله با رانش جاده گرین نهاوند تحقیق و برنامه ریزی لازم انجام شد .

وی یادآورشد: با توجه به احداث سد آبی – خاکی گاماسیاب، قرار است جاده موجود در آینده نزدیک پس از راه اندازی سد به زیر آب رود و به همین منظور جاده جایگزین در ارتفاع بالاتر در دست احداث می باشد.

گفتنی است در خصوص جاده فعلی ، مقرر شد با تصمیم متخذه کارگروه مخاطرات زلزله، لغزش و رانش اقدامات بعدی در جهت تثبیت و بهسازی جاده تا راه اندازی جاده اصلی بعمل آید.