جامعه پزشکی به فکر سلامت انسان ها باشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: رشته‌های پزشکی با سلامت و جان آدم‌ها سرکار دارند و با تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافقم. به گزارش فردای همدان، سید حبیب اله موسوی بهار در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جامعه پزشکی باید به فکر سلامت و جان آدم‌های سرزمینمان […]

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: رشته‌های پزشکی با سلامت و جان آدم‌ها سرکار دارند و با تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافقم.
به گزارش فردای همدان، سید حبیب اله موسوی بهار در نشست مشترک با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جامعه پزشکی باید به فکر سلامت و جان آدم‌های سرزمینمان باشد.
وی افزود: باید در تربیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی که پروانه و مجوز کار می‌گیرند بسیار وسواس و دقت داشت چون دانش‌آموختگان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی با سلامت مردم سروکار دارند.

موسوی بهار تأکید کرد: به‌منظور خدمت به مردم جامعه و بهره‌مندی بهتر از شرایط درمان و سلامت، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم در این نشست صمیمی گفت : اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم.
مرتضی قائمی گفت: امیدوارم این نشست سر آغازی باشد به همکاری مستمر بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت که بتواند دغدغه مردم در این حوزه را برطرف نماید.

وی تصریح کرد: وجود رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، روانشناسی بالینی، میکروبیولوژی و ان‌شاءالله در آینده نزدیک پزشکی موجب شده است ارتباطنزدیک و تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی در همدان وجود داشته باشد.