کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در همدان خبر داد. به گزارش فردای همدان، سردار “کامرانی صالح”، در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اين که قاچاقچيان کالا و ارز قصد دارند از شهرهاي غربی کشور از طريق محورهاي استان همدان مقاديري سيگار […]

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، سردار “کامرانی صالح”، در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اين که قاچاقچيان کالا و ارز قصد دارند از شهرهاي غربی کشور از طريق محورهاي استان همدان مقاديري سيگار خارجي را با يک دستگاه وانت نيسان آبي رنگ به تهران منتقل کنند، كارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان همدان بررسی موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: با رصد اطلاعاتی و تعامل با کارکنان انتظامی استان کردستان مسير تردد خودرو شناسايي و 2 اکيپ از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و کردستان به صورت تلفيقي برای متوقف کردن خودرو به شهرستان ملاير اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: پس از کنترل خودروهاي عبوري در مسيرهاي فرعي نهايتا خودرو نيسان آبي رنگ که توسط يک دستگاه پژو 405 نقره اي اسکورت مي شد شناسايي که با تعقيب آن ها، خودروها وارد استان مركزي شدند.

اين مقام مسئول اظهار داشت: با هماهنگي هاي صورت گرفته با اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزي، 2 اکيپ از اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز همدان و کردستان به صورت تلفيقي به استان مرکزي وارد و پس از اعلام شماره خودروها و مسير تردد قاچاقچيان در ساعت 21:30 شب گذشته خودرو نيسان آبي رنگ با همكاري کارکنان انتظامي استان مركزي متوقف شد.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، 170 کارتن شامل یک میلیون و 700 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پايان گفت: راننده وانت نيسان دستگير و به مرجع قضائي معرفی شد.