چهل نقاشی کودکانه روی دیوار رفت

گروه فرهنگ و هنر: دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در حوزه هنری استان همدان به روی دیوار رفته‌است.     به گزارش “فردای همدان”، در نخستین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان که در نگارخانه این حوزه به روی دیوار رفته‌بود، تعداد 40 اثر از آثار نقاشی کودکان در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. این آثار با […]

گروه فرهنگ و هنر: دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان در حوزه هنری استان همدان به روی دیوار رفته‌است.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، در نخستین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان که در نگارخانه این حوزه به روی دیوار رفته‌بود، تعداد 40 اثر از آثار نقاشی کودکان در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. این آثار با تکنیک‌های مختلف و در ابعاد متنوع به نمایش درآمد.

در دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان نیز که از 17 مردادماه افتتاح شد، تعداد40 نقاشی از 30 هنرجو با موضوع خلاقیت به نمایش گذاشته شده است.

یک مربی نقاشی کودکان با بیان اینکه قرار نیست هنرجو کپی استاد خود باشد، گفت: ما نباید با آموزش به کودکان دقیقا خودمان را تکثیر کنیم و با آموزش خلاق تلاش داریم که کنجکاوی کودکان را به چالش بکشیم.

حسن مسلمی گفت: توانایی فکرکردن به راه های غیرمعمول، مهم ترین چیزی ست که موجب میشود کودکان به روان ناهوشیار خودشان پی ببرند.

وی افزود: در نقاشی های بچه ها سعی کرده ایم اگر گریزی به طبیعت میزنیم خلاقانه به اطراف نگاه کرده و آن را به تصویر بکشیم.

گفتنی است: این نمایشگاه 17 تا 20 مردادماه 1395 از ساعت 9 الی 17:45 در محل نگارخانه حوزه هنری استان همدان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین برپاست.