تعلل فرمانداری در برابر افزایش نرخ تاکسی‌‌ها قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان از تأیید نشدن افزایش نرخ تاکسی‌‌ها گلایه کرد و گفت: همه مقدمات کار و دفترچه نرخ مسیرهای مختلف تهیه شده است که تعلل فرمانداری در این حوزه قابل قبول نیست؛ زیرا در این بین حق تاکسیرانان ضایع شده است.

به گزارش فردای همدان، اکبر کاوسی امیدبا اشاره به شعار سال 98 مبنی بر سال رونق تولید، گفت: انتظار می‌رود با همت و انسجام ملی، مدیریت شهری نیز در این راستا نقش خود را ایفا کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان اضافه کرد: سال گذشته اقداماتی در حوزه بودجه صورت گرفت که بحث درآمدهای پایدار و مستمر از جمله آنها بود و در این زمینه در بحث تعامل با اتاق اصناف وارد شدیم که شهرداری مکلف شد با اتاق تعامل داشته باشد.

وی از تأیید نشدن افزایش نرخ تاکسی‌‌ها گلایه کرد و افزود: همه مقدمات کار و دفترچه نرخ مسیرهای مختلف تهیه شده است که تعلل فرمانداری در این حوزه قابل قبول نیست؛ زیرا در این بین حق تاکسیرانان ضایع شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مالی شورای شهر همدان در ادامه اظهار کرد: مدیریت مالی در شرایط سخت اقتصادی به ویژه افزایش قیمت ارز و همچنین مدیریت بحران در زمان بارش نزولات آسمانی به گونه‌ای بود که نمره عملکرد شهرداری همدان را افزایش داد.

کاوسی‌امید ابراز امیدواری کرد در سال 98 با صرفه جویی در هزینه‌ها بتوانیم در حوزه فناوری و اطلاعات در راستای افزایش شفافیت و خدمات‌رسانی بهتر به مردم، گام برداریم.

* دیتا سنتر شهرداری خریداری شود

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر همدان در ادامه با ابراز همدردی با حوادث سیل و سیلاب در اکثر نقاط کشور، گفت: اگر مدیریت بحران در شهر به خوبی انجام نمی‌شد، همدان نیز به مانند برخی نقاط کشور خبرساز و حادثه‌ساز می‌شد.

نرگس نوراله‌زاده همچنین پیشنهاد داد: با توجه به اینکه شهرداری در قانون حمایت از کسب وکار مسئولیت دارد، بر این اساس باید نسبت به تهیه یک مکان برای نمایشگاه عرضه محصولات کسب‌وکارهای خُرد اقدام کند و در راستای شعار سال، گام بردارد.

وی با بیان اینکه امید است امسال دیتا سنتر شهرداری خریداری شود، تأکید کرد: بدون تردید این امر صرفاً هزینه‌کرد محسوب نمی‌شود، بلکه سرمایه گذاری است و در نهایت شاهد افزایش سطح ارتقای خدمات به مردم خواهیم بود.