رعایت ۹۸ درصدی محدودیت‌های قانونی در دستگاه‌های اجرایی استان

مسئول کمیته بازرسی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا استان همدان از رعایت ۹۸ درصدی الزامات و محدودیتهای قانونی در دستگاه‌های دولتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، احسان شهابی، از رعایت ۹۸ درصدی الزامات و محدودیتهای قانونی در دستگاه‌های دولتی استان خبر داد و اظهار کرد: این نتیجه در پی بازرسی توسط دو تیم مجزا اعزامی به دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها و بازرسی از۵۵ دستگاه استانی و بیش از ۵۰ دستگاه شهرستانی در فروردین ماه حاصل شده است.

مسئول کمیته بازرسی ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا استان همدان افزود: در این بازرسی به دستگاه‌هایی که الزامات و محدودیت‌ها را ناقص اجرا کرده بودند، تذکر داده شد و از مدیران تمامی دستگاه‌ها خواسته شد تا در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی و افزایش خدمات الکترونیکی و کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات دولتی، حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها از ادارات و سازمان های دولتی به شکل مستمر در حال انجام است و مدیران موظف به رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای مصوبات ستاد در حوزه مدیریتی به صورت کامل هستند.