سومین نشست رفع موانع تولید در ملایر برگزار شد

با حضور قدرت الله ولدی فرماندار ویژه ملایر، دکتر بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس و مهندس ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان سومین نشست رفع موانع تولید در ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان، سومین نشست رفع موانع تولید با موضوع “آب” و در راستای تحقق سال 1400، روز چهارشنبه، یکم اردیبهشت برگزار شد .

در این نشست 5 محور در زمینه تعیین تکلیف حقابه این شهرستان در سالهای 98 و 99، تکمیل خط دوم انتقال آب شرب ملایر از سد کلان، تخصیص سهمیه آب مورد نیاز گلخانه پیمان دشت، صدور مجوز برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه چاههای عمومی شهرستان و پیگیری مشکلات حوزه آب چهار روستای ملایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ولدی فرماندار ویژه ملایر با مثبت ارزیابی کردن این نشست، ملایر را با برگزاری سه جلسه رفع موانع تولید یکی از شهرهای پیشرو در تحقق شعار سال دانست و گفت: در سومین نشست با موضوع “آب” پنج محور مهم مطرح و مقرر شد در جلسه هفته آینده نماینده مردم ملایر در مجلس و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در وزارت نیرو سهمیه حقابه سال 98 و 99 این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر رفع مشکل طرح آبرسانی آب شرب شهر ملایر از سد کلان ابراز داشت: برای گلخانه پیمان دشت نیز به عنوان یک طرح مهم اقتصادی مقرر شد سهمیه خاصی طی دو هفته آینده به این مجموعه اختصاص یابد تا سرمایه گذار هر چه سریعتر فعالیت اقتصادی خود را آغاز کند.

ولدی ادامه داد: در زمینه صدور مجوز برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه چاههای عمومی شهرستان نیز مقرر شد در جلسه وزارت نیرو مجوزی خاص شهرستان ملایر برای برق دار شدن این ایستگاههای پمپاژ ثانویه صادر شود و برای رفع مشکلات برق چهار روستای توتل، حاجی آباد، بوربور و توچغاز نیز تصمیمات لازم اتخاد شد.