آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان

معاون استاندار همدان با بیان اینکه آغاز به کار طرح توسعه شرکت آذرخش با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان است، گفت: طرح توسعه فرآوری معدنی شرکت آذرخش از طرح‌های جهش تولید استان است.

به گزارش فردای همدان، ظاهر پورمجاهد با اشاره به آغاز به کار طرح توسعه فراوری معدنی شرکت آذرخش در ناحیه صنعتی جوکار ملایر اظهار داشت: این طرح بزرگ اقتصادی از طرح‌های جهش تولید است که با پیگیری زیاد با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان و ۴ میلیون دلار ارز خارجی از امروز به صورت آزمایشی شروع به کار خواهد کرد و برای بیش از ۱۵۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: ظرفیت این کارخانه (شرکت معدنی آذرخش ) قبلاً ۱۲ هزار تن بود که با آغاز به کار طرح توسعه آن به ۲۰ هزار تومان و در مجموع ۳۲ هزار تن خواهد رسید.

وی بیان کرد: بر اساس تاکیدات استاندار محترم و کارشناسان حوزه معدنی فراوری یکی از برنامه های با اولویت در بخش صنعت و معدنی است که بتواند به توسعه استان کمک کند.

پورمجاهد در پایان خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها طرح های بزرگی در استان همدان در آستانه شروع به کار است که در روزهای آینده خبرهای خوبی از آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای مردم استان خواهیم داشت