شیران هگمتانه تیم ترسناک خارج از خانه/ سپیدرود خروشان در شهر باران آرام شد

در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک در رشت تیم فوتبال سپیدرود رشت را شکست داد.

به گزارش خبرنگار فردای همدان؛ تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری همدان عصر پنجشنبه در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری همدان با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد تا سپیدرودی ها سومین شکست متوالی خود را متحمل شوند.

تیم فوتبال شهرداری همدان در ۵ دیدار خارج از خانه خود ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و نشان داده در دیدارهای خارج از خانه تیم ترسناکی است.

شهرداریچی‌های دیار هگمتانه از نظر امتیاز در صدر نتیجه‌گیری در دیدارهای خارج از خانه قرار دارند‌.

دیدار هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور شهرداری همدان به میزبانی تیم فوتبال سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت درهوایی ابری و بارانی و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان بازی را بهتر آغاز کرد و کنترل بازی را در دست گرفت که سرانجام در دقیقه ۲۶ توانست به اولین گل خود دست یابد که میثم زمانی بازیکن این تیم موفق شد دروازه سپیدرود را باز کند تا تیم شهرداری همدان با پیروزی نیمه اول را به اتمام برساند.

در نیمه دوم تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد تا اینکه در دقیقه ۶۱ میثم میرپسندیده بازیکن سپیدرود رشت گل مساوی این دیدار را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی شاگردان طلایی‌منش باز هم عقب ننشستند و در نهایت آرمین طلایی منش بازیکن شهرداری همدان در دقیقه ۷۵ دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این رشتی‌ها حرفی برای گفتند نداشتند و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان به خوبی بازی را کنترل کردند و حتی در ضد حملات می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند اما در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود شهرداری همدان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را شبیر بهروزی با کمک های حمید صحرایی و علی فرهانی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه میثم زمانی، ابراهیم بیگی، محمد صابری زاده و محمدعباس تبارمقری از تیم فوتبال شهرداری همدان و علیرضا نظیف کار یکی از مربیان سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در این بازی با ترکیب مصطفی زینعلی، هومن مسعودی، میلاد پورمحسن (دقیقه ۴۶ اویس کردجهان)، صادق صادقی، حسام یعقوبی، حسین احمدلو (دقیقه ۷۷ فرشاد اسماعیل زاده)، میثم میرپسندیده (دقیقه ۷۰ میثم فردوسی)، امیرحسین صالحی، پویا نزهتی (دقیقه ۷۷ سیدعلی یحیی زاده)، محمد غلامی و حامد حاجتی (دقیقه ۵۵ رضا عاشوری) با سرمربیگری سهیل حق شناس رو در روی شهرداری همدان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شهراری همدان با ترکیب محمد صابری زاده، حسین کاظمی، ساسان جعفری کیا، محمدعباس تبارمقری، پیمان حشمتی موعذ، امیرحسین پورقاسمی، میثم زمانی، امیرحسین سوری (دقیقه ۹۰ مهران غفوری)، امیر ابراهیم بیگی (دقیقه ۸۵ محمد بالاوند)، مهدی خلج، آرمین طلایی منش با سرمربیگری رضا طلایی منش مقابل سپیدرود رشت قرار گرفت.

این نخستین شکست خانگی سپیدرود در شهر باران بود که شهرداری همدان آن را به رشتی‌ ها تحمیل کرد.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته دهم در یک دیدار خارج از خانه دیگر باید به مصاف تیم ملی حفاری اهواز برود.