مراسم معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، محمدربیع احمدخانی در این مراسم با تاکید بر اینکه همدان استان تاریخ و تمدن و مهد مفاخر و بزرگان است، اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری در این استان، نیازمند برنامه ریزی های متناسب هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر در حوزه کودک و نوجوان برنامه های قابل توجهی برگزار شده است، گفت: این امر نشان دهنده توجه مسئولان استان به این حوزه است.

معاون اداره کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن قدردانی از زحمات درویش نژاد، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: استعفای مدیرکل سابق به دلیل مسائل شخصی و بخصوص بیماری همسرشان بود.

وی افزود: پس از تائید استعفای آقای درویش نژاد، آقای مرادی نور به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شد و انتظار است برنامه ریزی هایی که از ابتدای سال برای استان در نظر گرفته شده به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم گفت: پذیرش این مسئولیت به خاطر دغدغه ای بود که برای همکاران و اداره کل داشتم و معتقدم آنچه در توان دارم باید در این حوزه به کار گیرم.

علی مرادی نور با تاکید بر اینکه این اداره کل از نظر مالی و اعتبارات در تنگنا قرار دارد، افزود: این مجموعه به مدیر نیاز دارد و ما انتظار داریم آنگونه که شایسته است و قانون اجازه می دهد با اندیشه و تدبیر بهتر، مدیر شایسته ای برای اداره کل انتخاب شود.

وی با بیان اینکه این اداره کل برای ساماندهی به کمک همه همکاران مجموعه نیاز دارد، تاکید کرد: نگاه ما به فرهنگ باید نگاهی بنیادی، اساسی و ضروری باشد.