رايزني‌ها براي کاهش ماليات همدان

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه پرداخت 600 ميليارد تومان ماليات براي استان زياد است گفت: توانايي همدان در پرداخت ماليات بالا نيست و رايزني‌ها براي کاهش ماليات همدان ادامه دارد.

به گزارش فردای همدان، امیر خجسته با اشاره به اينکه هم اکنون اقدامات و رايزني‌ها براي کاهش ماليات استان در حال انجام است بيان کرد: زمينه‌هايي از قبل پايه ريزي شده است که براساس آن سال به سال ماليات استان افزايش مي‌يابد.

وی با بيان اينکه افزايش ماليات در حق استان يک اجحاف به شمار مي‌آيد عنوان کرد: رايزني‌هايي با وزير اقتصاد و رئيس سازمان ماليات کشور در حال انجام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اينکه فشار سنگيني براي سال 98 به استان وارد مي‌شود اظهار کرد: ضروري است فرآيندي که در رابطه با ماليات براي استان وجود دارد اصلاح شود زيرا هر ساله فشاري مضاعف به استان وارد مي‌شود.

خجسته با تأکيد بر اينکه اين فرآيند به مردم فشار وارد مي‌کند بيان کرد: مي‌بايست براي بهبود اقتصادي و معيشت مردم اقدامات اساسي انجام دهيم.

وي با بيان اينکه کارهاي کارشناسي روي اين فرآيند در گذشته انجام نشده است اظهار کرد: همدان درآمد زيادي ندارد که ماليات آن نيز سال به سال بخواهد افزايش يابد.