اعزام بیش از هزار نفر ورزشکار به مسابقات مختلف از ابتدای سال جاری

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از اعزام بیش از 1000 نفر ورزشکار به مسابقات استانی و کشور از ابتدای سال جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” ،صبح جمعه هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه کاروان ورزشی کاراته بانوان نهاوند با حضور بیش از ۸۰ کاراته‌کا در رده‌های سنی مختلف جهت حضور در مسابقات استانی […]

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از اعزام بیش از 1000 نفر ورزشکار به مسابقات استانی و کشور از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” ،صبح جمعه هم‌زمان با ۱۲ بهمن‌ماه کاروان ورزشی کاراته بانوان نهاوند با حضور بیش از ۸۰ کاراته‌کا در رده‌های سنی مختلف جهت حضور در مسابقات استانی اعزام شدند.
مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش نهاوند با اعلام این خبر، گفت: خوشبختانه طی سه روز اخیر در شهرستان نهاوند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقات استانی به همین مناسبت بیش از ۱۵۰ ورزشکار نهاوندی به این مسابقات اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه کاروان ۸۰ نفرِ کاراته کاهای شهرستان که آخرین کاروان اعزامی بودند صبح جمعه در قالب ۳ مینی‌بوس با حضور مربیان ساعت ۶ صبح نهاوند را به مقصد همدان ترک کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بابیان اینکه اداره و رزش و جوانان در راستای ایجاد انگیزه و همچنین حفظ جایگاه ورزشکاران از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار نفر ورزشکار در رشته‌های مختلف با هماهنگی‌های صورت گرفته با استفاده از سرویس‌های دربستی به مسابقات کشوری و استانی اعزام کرده است، گفت: امیدواریم این ورزشکاران نیز بتوانند با کسب مدال‌های رنگارنگ و جایگاه نخست مسابقات لوح زرینی بر افتخارات شهرستان و اداره ورزش و جوانان نهاوند بی افزایند.