کسب 36مدال رنگین توسط ورزشکاران همدانی در مسابقات کاراته کشور

بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای یونیون با درخشش ورزشکاران استان به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” در بیست و چهارمین دوره از مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای یونیون آقایان که در محل مجموعه ورزشی چمران تهران برگزار گردید، 500 نفر ورزشکار از 20 […]

بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای یونیون با درخشش ورزشکاران استان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” در بیست و چهارمین دوره از مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو شوکوکای یونیون آقایان که در محل مجموعه ورزشی چمران تهران برگزار گردید، 500 نفر ورزشکار از 20 استان کشور در رده های انفرادی نونهالان و تیمی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات در بخش نونهالان تیم دهیاری ویان کبودراهنگ بر سکوی نخست ایستاد و تیم های البرز و مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش تیمی نوجوانان نیز هیئت کاراته کبودراهنگ قهرمان شد و تیم های تهران و مازندران به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب نمودند.

همچنین در بخش تیمی بزرگسالان شهرداری صالح آباد در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم های البرز و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.


شایان ذکر است تیم همدان توانست در مجموع با کسب 15 مدال طلا، 9 نقره و 12 برنز در این دوره از رقابت ها خوش بدرخشند.